Skallebank.

Har bäddat ner mig och knutt i soffan. Hoppas att han kan sova bra då, om inte annat så slipper jag ju resa mig och gå in till honom varje gång han vaknar.
Han sover riktigt lugnt och fint nu iaf, mitt lilla hjärta. Själv ligger jag och kollar på tv, skulle behöva sova också men har sån skallebank. Usch.. Hoppas det lugnar sig lite snart så jag också kan sova.

Idag har jag tänkt på hur fort tiden har gått. Det känns som att det var igår vi fick vår lille prins.
Han var så liten och söt och är fortfarande. Men nu är han snart storebror. Och jag vet att han kommer bli den bästa storebrodern någonsin! För han är så omtänksam, han älskar att vara med och hjälpa och han tröstar när man är ledsen och tycker väldigt mycket om att mysa! Sån är han, min lilla älskling.
Och tänk alla bus som han ska lära sin lillasyster sen :) jag hoppas att de får en lika bra relation som jag och Elin alltid haft för när man har det så med ett syskon så känner man sig aldrig ensam.
Alla borde ha det så <3


Nu ska jag försöka blunda en stund!

/M

Så liten han var en gång <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0