Måndag.

Idag har jag så fruktansvärt ont, men sakta men säkert ska jag nog ta mig genom denna dag också.
Vi håller på att städa här hemma. Robin gör det mesta och jag går och plockar lite så mycket jag orkar.
När vi har städat klart ska jag ta en lång varm dusch och sen ska jag leka med min nessa :) eventuellt blir det en tur till badet. Det varma vattnet borde vara bra mot mitt onda. Har läst om många som tyckt att det varit bra iaf! Och ungarna tycker ju att det är kul att bada.

Nu ska jag sätta fart igen, snigelfart ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0