Jaa..?

Är det bara jag som har sjukt svårt att veta vad man ska skriva som rubrik? Tycker alltid det är jätte svårt. Aldrig något som känns bra. Det var så mycket lättare när jag bara körde med en punkt ;)

Nu sitter jag med mamma i soffan och kollar på mello och äter godis. Knutt sover, han var jätte trött ikväll. Det är jag med, funderar på att gå och lägga mig. Mello har ändå blivit så dåligt. Förstår inte hur de tänkt när de valt ut låtarna? Förr i tiden var det ju iaf alltid något bidrag som man gillade. Kanske jag som blivit gammal och tråkig?
Och att mr banan är med är ju bara pinsamt. Ett sånt bidrag kan man ju bara inte ställa upp i storamello med sen.. Visst att ungarna tycker att det är kul, och vi i Sverige vet ju att det inte är helt seriöst.. Tycker hur som helst att de hade kunnat ta den tiden till något seriöst istället, så hade mr banan kunnat leda hela kalaset istället, det hade varit roligt :)

Imorgon är det äntligen söndag! Det betyder att min hane kommer hem! Åh vad jag längtar <3

/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0