Hem hem hem.

Vi har haft en jätte bra helg här uppe i Sthlm. Igår firade vi lilla pappa som fyllde 53..nej oj..25 såklart ;) det var jätte trevligt! Så kul att träffa alla! Sen sov lilla Ella också kvar på kvällen. Hon och knutt röjde runt runt hela kvällen, dansade, brottades och busade. Så söta :) tyvärr hade jag så ont så jag kunde inte vara med så mycket, men jag satt i soffan och hejade medan Robin blev nerbrottad av dem ;)
Sen imorse packade vi ihop våra saker, sa hejdå till pappa och Mona och så åkte vi till svärmor en sväng. Teodor blev så glad när han fick leka lite med farmor :)
Nu är vi iaf påväg hem. Det ska bli riktigt skönt att komma hem. Ska städa lite så jag inte behöver göra det i veckan och sen ska jag slänga mig i soffan med tensen resten av kvällen!

Fick ett roligt kort på pappa när han blåser ut ljusen :) <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0