Fruktansvärda smärta..

..jag vet inte vart jag ska ta vägen, det gör då ont! Jag har nog gjort för mycket idag, även om jag tagit det lugnt.
Vet att jag egentligen inte får göra någonting alls, ska ju ligga i sängen. Men det går inte. Det kryper i hela kroppen på mig. Jag måste få röra mig lite.
Jag har gått som en snigel när jag gjort någonting, jag har inte lyft och jag har undvikit att böja mig så gott det går.. Ändå så gör det så ont och jag tror att jag har lite lätta sammandragningar.. Inte så lätt att veta eftersom jag knappt känner av mina värkar.

Imorgon åker Robin till Sthlm. Känns tungt. Men skönt för honom att få jobba lite. Kommer sakna honom tokmycket. Tur att jag har mamma här som underhåller mig på kvällarna. Hon är underbar som bor här och hjälper oss!

Nu ska jag ta mina piller och kolla klart på filmen innan jag lägger mig, hoppas att sammandragningarna går över. Annars kommer Vanessa döda mig.. ;)


/M


Min fina son är så hjälpsam ibland ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0