Fredagskväll.

Den här dagen gick fort ändå.
Först sov jag till kl 11. Sen kom Vanessa och Baloo och underhöll mig några timmar, det var mysigt :)
Sen kom mamma och knutt hem, båda två jätte förkylda stackarna. Vi åt lite middag och sen kom Ellen och hämtade mig och vi åkte och handlade. Det var roligt! Det blir ju inte så ofta vi träffas nu för tiden så då får man ta vara på de små stunder som blir, även om det bara är en liten tripp till citygross ;)
Sen när jag kom hem så myste jag och knutt upp oss i soffan och åt lite chips innan han skulle sova.
Och nu ligger jag och mamma i varsin ände av soffan och kollar lite tv. Väntar på att klockan ska bli tio så jag kan ta min medicin och sen sova. Är trött.

Håller tummarna för att knutt sover hela natten nu. Han fick lite hostmedicin innan han la sig så då kanske han sover lite bättre.
Och så hoppas jag att mamma och knutt mår bättre imorgon så vi kan göra något skoj :)

/M

Fick en så charmig bild av Emma förut idag ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0