Förlossningen i natt..

Ja.. Det blev en natt på förlossningen för mig och Vanessa.
Igår hade jag jätte ont hela dagen som sagt. Men på kvällen började jag få sammandragningar. Precis som med Teodor så gjorde det inte ont , bara stramade lite, så jag tänkte att jag går väl och lägger mig och vilar då. Men det gick inte över så efter lite övertalning från folket här så ringde vi till förlossningen och fick åka in.
Eftersom att knutt låg och sov så fick Robin stanna hemma med honom och Kenny körde in mig och Vanessa.
Så fort vi kom in så gjorde de en undersökning och det visade sig att bebis ville ut, så det var tur att de övertalade mig att åka in. Hade vi väntat lite längre hade det blivit transport till e-tuna.. Usch!
Fick lite sprutor och piller, stränga order om att jag absolut inte fick lämna sängen, fick inte ens sitta upp utan var tvungen att ligga.. Och så fick vi ett rum med två sängar så Vanessa kunde stanna med mig. Och Kenny var jätte söt och kom med saker till oss.
Blev ju inte mycket sova sen. Både jag och Vanessa var jätte oroliga att vi skulle behöva åka.

Bästaste nessa, så glad att jag har henne <3

Nu har vi iaf fått kommit hem igen. Testerna på morgonen visade att de hade lyckats stoppa det som tur var.
Men det blir ju bricanyl nu resten av tiden och stränga order om att absolut inte göra någonting!
Så nu ligger jag här i sängen och här ska jag tydligen ligga... Kommer bli galen! Tio långa veckor.... Får väl sätta fart med farmville igen då, haha! Och så får väl pappa komma med mina favorit spel till ps3an så jag har nått att göra.

Hur som helst helt slut efter natten. Ska ringa till mormor och säga att vi inte kommer idag och sen ska jag lägga mig i soffan och mysa med min hane innan han åker till Sthlm.. Kommer bli jobbigt att vara ifrån honom en hel vecka. Speciellt nu när det känns lite läskigt... Tur att det går fort för honom att ta sig hem om det skulle vara något!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0