Bilåkardag.

Idag känns det inte som att vi gjort så mycket annat än att åka bil.
Först åkte vi till Robins brors stuga för att kolla vattenläckan. Som tur var så var det inte så farligt som vi trott, men ändå inte kul. Hoppas det inte blir allt för dyrt att fixa för dem.
Sen åkte vi in till Vingåker och åt pizza. Teodor bestämde sig för att ha riktigt bra bordsskick efter en stund och slängde mat i halva restaurangen typ. Tror det är en del av hans lilla trotsålder som han tydligen är inne i nu. Mindre roligt, tur det går över!
Sen åkte vi tillbaka till Nyköping och shoppade lite. Först blev det en snabbis inne på Karlssons där Teodor hittade ett par hörselkåpor som han ville ha :) han ville verkligen inte ta av dem! Sötnöt!
Sen åkte vi till Willys och storhandlade och nu är vi hemma igen.
Jag ligger i soffan och har lite lagom ont sådär, kryddat med lite värkar.
Hatar att jag inte kan klara av att gå i en affär som en normal människa utan jag måste lida för det sen. Men nu är det ku inte långt kvar :)

Tror att Teodor tycker att lillasyster ska heta Booooodiiiil!! Haha! Han går och säger det hela tiden :D
Men så blir det nog inte ;)

Nu ska vi mysa lite och sen sova.

/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0