Bad!

Sitter på golvet i badrummet och blir som vanligt helt dyngsur av sonens bad ;)

Har efter mycket letande nu hittat lite möbler på blocket som jag vill ha till sonens rum. Så nu håller Robin på och kollar efter bil så att han och Kenny kan åka och hämta dem. Hoppas att de hittar! Vill verkligen få ordning!

Och på tal om ordning. Imorgon kommer de äntligen och fixar vår dörr och ett eluttag som sitter löst! Det tog ju bara 6 månader att få det gjort, ingen panik ;) haha!

Nu ska jag ringa på lite annonser! Håll tummarna att det finns kvar ;)

/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0