Äntligen söndag!

Har väntat på den här dagen så länge nu! Idag kommer äntligen hanen hem! Har saknat så mycket. Men det dröjer nog några timmar till innan han kommer för han verkar inte ha vaknat än. Skönt för honom att sova, han har sovit jätte dåligt senaste dagarna. Men hoppas ändå att han vaknar snart så det inte dröjer allt för länge innan han kommer!

Idag håller jag och mamma på med garderoberna här hemma. Eller rättare sagt, hon river och jag sitter och pekar vad som ska vara kvar och inte. Har väldigt ont idag så kan ju inte göra så mycket.
Väldigt glad att jag har min lilla mamma!


Nu ska vi försöka få lite lunch i oss här! Magen kurrar och hoppar och stutsar om inte annat. Lilla karatekid <3


/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0