Tillbaka.

Så, nu är jag tillbaka efter lite uppehåll.
Har inte orkat skriva nu när lillan varit så sjuk. Men nu har hon fått antibiotika och börjar komma tillbaka lite. Hon är dock väldigt gnällig just nu. Vill inte riktigt vara själv, man ska gärna vara nära hela tiden. Men det blir nog bättre med det också!

Igår spenderade jag em, kväll och halva natten med att städa. Lite småplock kvar och sen ska vi julpynta. :) 


Min lilla stumpa. 
Skönt att hon börjar bli frisk!

Nu ska jag sätta igång med det sista så vi kan pynta :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0