Söndag.

Kvällen igår blev lyckad, hade jätte kul! Trots att jag hade så himla ont i magen.. 
Satans jävla mensvärk! Ska bli så skönt sen när sprutan gått ur kroppen ordentligt och jag kan börja bli mig själv igen.

Idag sken solen så vi tog en promenad till affären och shoppade lite nödvändigheter. Sen gick vi hem till frugan och bytte lite julklappar. 
Ungarna fick jätte fina kläder och knutt fick en bok. 
Sen kom Elin och hämtade lillan och jag gick hem en sväng och färgade håret på Madde. Blev jätte fint, lite guld slingor i det mörka håret.
Nu sitter jag hos frugan igen men ska väl snart röra mig hemåt, ska ju upp kl 4 imorgon igen.. Jobba. Usch! Hatar att behöva gå upp så tidigt.


Så himla fina tjejer <3
Miranda och Millie 
BFF!


Idag blir min lilla pumpa 8månader, tiden springer iväg. Snart är hon inte bebis längre <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0