Peppisar!

Nu efter tre vakna nätter och tre lika vakna dagar med sömn bara någon halvtimme här och där så är jag riktigt trött. Men snart är Robin hemma igen så vi kan hjälpas åt.

Knutt har varit jätte skruttig idag också. Massa feber. Men han har inte kräkits något iaf, hoppas det är över nu.
Lyckades iaf få ner hans temp en stund så han orkade baka lite pepparkakor med Linnea och Elin.


<3

Tack tjejer för att ni erbjöd er och kom och va med barnen en stund!
Och jag fick duscha :)
Ni är guld <3

Nu har båda barnen varit vakna två timmar, så nu borde jag kunna få iaf lillan att somna igen.

Usch vad det är jobbigt när man är van vid att vara två, van vid att båda barnen sover hela nätterna och så helt plötsligt blir man själv och barnen är sjuka och sover inte alls. 
Lillan vaknar som tur är inte varje gång som knutt vaknar, men väldigt ofta. Hon har blivit väldigt lätt väckt.

Hoppas ni andra sover sött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0