Natti.

Skriver några snabba rader i väntan på att dottern ska somna.

Helgen har gått sjukt fort med allt jobb. Och imorgon får jag spendera hela dagen med ungarna igen, underbart <3 
Fast vi har massor att fixa. Massa samtal som ska ringas och massa tider som ska bokas, hemmet ska fixas och så ska vi fira lite jul med storasyster och hennes barn. Mysigt!

Åh. Nu när jag knappt träffat barnen på hela helgen så vill jag bara lägga mig i mirandas spjälsäng med båda två och sova. Lukta på deras små huvuden, höra deras lugna andetag och bara hålla om dem.
Fast jag tror inte att de skulle uppskatta det lika mycket som mig.. Och min rygg skulle nog inte bli så glad heller.. Det blir ju rätt trångt i de där små sängarna :P

Nu ska jag försöka sova så det snabbt blir morgon igen!

Natti natti!


Min fina hane <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0