Lördag.

Helt slut efter ännu en vaken natt. Men har iaf lyckats sova 30 min här och där.

Stackars lilla knutt. Han blev pigg igår kväll, ville ha mat och lekte. Ingen feber. Sen gick han och la sig och vaknade efter en timme med feberfrossor och spydde massor.. :( och så var vi igång igen. Han har inte spytt något mer men varit vaken nästan hela natten. 


Blir så ledsen när barnen är sjuka :(

Snart kommer Elin och Linnea och tar ungarna en stund så jag får sova. 
De skulle ta med pepparkaksdeg. Hoppas knutt orkar baka. Han tycker ju att det är så roligt. Ska ge honom mer alvedon innan de kommer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0