Lördag.

Nu har Robin blivit sjuk. Tycker synd om honom men det är ju så jävla typiskt. Jag behövde verkligen få sova lite i helgen om jag ska orka halkan på måndag..
Men istället har jag tre stycken att ta hand om dygnet runt. Blir inte mycket vila på det..

Lite bilder på vad som hänt på senaste.


Lillan har fått massa nya kläder. Har börjat fått i knutt lite smått och gått, har fixat håret på Madde och knutt har målat hela sig med fingerfärger ;)


Det jag blev så arg på igår var att jag är så jävla trött på att vi (jag och Elin) alltid kommer i andrahand när man tycker att vi kanske borde komma först. Tydligen väldigt jobbigt att umgås med oss men vissa andra är en självklarhet. 

Aja. Mina barn kommer aldrig behöva känna så iaf.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0