Looong time...

.. Noooo seee.

Nej vi får nog aldrig bli friska verkar det som. Allt går bara runt runt. Blir så trött. Just nu är väl alla friska egentligen, men alla är trötta. Lillan får en ny tand så hon tycker att det är en jätte bra idé att vara vaken dygnet runt. Håller inte riktigt med.

Jag missade min halka eftersom jag blev sjuk natten mellan sön-mån. Kul 1600 rakt åt...
Bara för att jag inte visste innan klockan 12 dagen innan att jag skulle bli sjuk på natten. Jorå..

Annars har det inte hänt så mycket. Knutt var på dagis första gången sen den 4e igår. Lycklig kille! Sen gick vi och handlade godis när han slutade och sen hem till Eva och gjorde pepparkakshus. 
Det var knutts första och det blev så fint :) 



 
Det har knutt och elenor gjort tillsammans :)

Nu ska jag försöka ta tag i mitt liv och mitt hem. Tråkigt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0