Lite torrt.

Har inte varken hunnit eller orkat blogga. Mycket jobb och stök.
Men idag känns det lite bättre. Fick sovmorgon och Robin va tydligen ledig. Bra det där när de meddelar om schema ändringar ;)

Idag blir det storstäd. Sjukt tråkigt men mycket nödvändigt! Sen blir det nog utgång ikväll skulle jag tro! 

Igår när vi städade bilen hittade vi julklappar från svärfar. Hoppade av lycka när jag öppnade mitt!
Ett popcake-kit!! Han känner mig bra min svärfar! Blev så glad! Nu längtar jag ännu mer efter flytten så jag kan sätta igång med bakningen igen! Känns inte så motiverande i mitt lilla kök nu när jag vet vad som väntar på mig på andra sidan staden ;) 



Nä, nu ska jag sätta fart igen så jag blir klar! 

Har för övrigt gjort världens bästa lista på Spotify, 90!
Älskade 90-tal, bästa musiken <3 drömmer mig tillbaka när jag sprang omkring på de stora barnens disco med de stora tjejerna. Och rea med storasyster <3






REA <3


Kommentarer
Jocelinda

Ååå popcakes!!! :D vill åxå ha!!

Svar: Ja!! Jag blev överlycklig! :D nu kan jag göra sånna också till mina tårtor :) fast jag vill ha en maskin också! :P
Maliin

2013-12-29 @ 01:07:48
URL: http://jocelinda.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0