Kurt..?

Sitter och funderar. Varför döpte vi inte Miranda till Kurt istället? Så tokigt det hade varit...


Skrutt Kurt ;)

Det är nu tydligen väldigt vanligt att folk tar kort på andras ungar och skapar fake konton på fb och lägger upp bilderna och skriver att det är ens egna.
Inte ok! 
Jävla jon som håller på, vet de inte hur man gör egna eller? Jag kan förklara i så fall..
Eller är de kanske rädda för att föra sina egna gener vidare?
Eller så är de så fula så ingen vill göra bebisar med dem kanske?
Oavsett anledning så är det inte ok någonstans! Hembesök skulle det vara på sånt!

Hemmet, jag tjatar om det här jävla hemmet, jag vet! Men nu är det dags att göra något åt det.. Tycker jag håller på hela tiden.. 
Fast något ska man ju alltid sysselsätta sig med. Och vad är då roligare än städ? ;)

Ta hand om er!


Kommentarer
Jocelinda

Har åxå en Miranda, fast hon e född 08 :D Coolt, inte ofta jag stöter på de namnet på varken internet eller irl :P

Svar: Miranda är ett väldigt fint namn! :) fast jag fick tjata ganska mycket för att få min hane att gå med på det.. Han tyckte att det lät som ett strippnamn i början, haha!
Maliin

2013-12-29 @ 01:10:04
URL: http://jocelinda.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0