Jul.

Mina trötta små hjärtan igår innan vi åkte iväg på firande <3

Julaftonen började med grötfrukost med Elin och Dennis. Sen gjorde vi oss klara, ungarna sov en stund och sen kom Janne och hämtade oss och vi åkte ut till mamma och firade. Åt massa god mat och myste :)
Sen när Robin slutade så åkte vi hem, Robin körde mig till jobbet och så åkte han och ungarna ut till hans far och firade där. 

Hade en jätte mysig julafton men längtar fruktansvärt till nästa när vi kan fira ordentligt. Med tomte och allt <3

Nu ska jag och ungarna gå till affären i brist på annat.. Sen ska vi mysa ;)




Kommentarer
Jocelinda

Gud så fina! :)

Svar: Tack :)
Maliin

2013-12-27 @ 16:57:14
URL: http://jocelinda.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0