Bryta lagen.

Det slog mig just. Varje gång jag åker buss till jobbet så bryter jag mot lagen. Det är faktiskt lag på bälte i de här bussarna. 
Tokiit!

Nyårsafton. Har lite ångest över att inte fira den med mina små. Men jag måste verkligen sova om jag ska orka upp imorgon. 
Funderar på att väcka knutt så han får se raketerna, han älskar ju dem!
Men frågan är ju då om han somnar om igen? Vi får se..

Det blir en myskväll iaf <3


Om vi inte hörs mer så vill jag önska er alla ett gott nytt år <3




Kommentarer
Fiwa

Gott nytt år!!! <3

2013-12-31 @ 16:45:52
URL: http://fiwa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0