Badabada!

Ikväll har knutt varit ganska pigg ändå. Vi åkte till affären och det blev ganska dyrt. För att knutt ska börja äta igen så fick han peka och välja allt han var sugen på och vi köpte. Mycket gott blev det.
Sen när vi kom hem var han helt slut så han fick en alvedon och sen sov han en stund. När han vaknade fick vi i honom en hel korv och lite fruktpure till efterrätt :) sen kollade han på film och sen ville han ha lite chips! Han åt ju inte mycket men jag är glad för minsta lilla han äter just nu.. 
Ställde ju honom på vågen förut idag. Han har gått ner 2 kg.. Det är väldigt mycket på hans lilla kropp. Och det syns verkligen :( 
Hoppas han börjar äta nu igen så vi kan fortsätta försöka få upp honom i vikt. Min önskan är ju att han ska komma upp i 15 kg till sommaren iaf.


Han orkade till och med med ett litet bad ikväll :) det var roligt :)

Nu vill han verkligen inte sova. Får väl skylla mig själv.. Nu när han varit så jätte dålig och inte velat sova så har jag ju haft honom inne hos mig på nätterna. Dels för att jag vill vara nära men också för att det har varit lättast. 
Så nu när han ska sova i sin säng igen så vill han ju såklart inte det :/
Stackars Putte.. <3

Nu ska jag och hanen skrapa en lott som jag köpte idag. Då ska vi bli miljonärer och då kan alla ni andra kyssa min stortå! (I wish..)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0