13 blir 14.

Det blev ett himla fint nyår iaf.

När jag kom till jobbet hade de gjort jätte fint med dukningar på borden och till och med fint i taket.



Sen när jag slutade så åkte vi och handlade korv och bröd, knutts favorit.
Sen åkte vi hem, Robin åkte och jobbade, knutt lagade mat och så åt vi och myste.
Sen gick vi ut i lekparken med syster och hennes barn och tände tomtebloss och drack bubbel. Lillasyster och Dennis kom också! 
Knutt tyckte att det var jätte kul att leka i lekparken och vifta med tomteblossen :)



Hann tyvärr inte ta så mycket bilder innan mobilen dog.

2013

•Jag spenderade första månaderna i soffan mest, pga foglossningar.
•Jag fick en underbar dotter.
•Jag har hört min son säga sin första mening, som handlade om en bil.
•Jag har gjort enorma framsteg med mig själv och mitt liv.
•Jag har lärt känna nya fantastiska människor.
•Jag fick spendera hela sommaren hemma med underbara barn.
•Jag har älskat varje dag som att det vore den sista, även om den varit skit.

2013 var ett bra år, 
hoppas att nästa blir lika fint <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0