Tisdag..

.. Dagarna flyyyger förbi.
Jag vet inte hur jag lyckas, jag har verkligen fullt upp och vet knappt om det är dag eller natt längre.
Men efter nästa vecka så måste jag börja ta det lugnt. Jag börjar bli slut av all stress.

Idag blev en ganska lugn dag iaf.
Jag har gjort klart Elins förlängning. Dock inte klippt klart den för det hade hon inte tid med. Det får jag göra imorgon.
Sen kom svärmor och Vicky på besök. Knutt blev överlycklig!
Jag har städat och jag och knutt har bakat. Banankladdkaka blev det :)
Sen har jag planerat lite kalas och tårtor.
Nu har jag nattat knutt så nu tänker jag ta en dusch och sen natta lillan och lägga mig själv!
Imorgon ska det bakas! Tårta till lillasyster. Och sen kanske jag ska försöka baka lite till knutts kalas. Får se hur mycket jag orkar.
Hoppas på att få sova i natt!

Har pratat med Fiwa också om att göra om bloggen. Vet att den inte är speciellt fin att kolla på. Men hon skulle hjälpa mig så håll ut! Snart blir den roligare. Då tänker jag även lägga in i kategorier så att det blir lättare att hitta :)

Håll tummarna för en lugn och skön natt nu!!


- konsten att göra om en syster ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0