Svar.

Tycker att det är sjukt irriterande att jag inte kan svara på kommentarer från tele. Därför jag inte ens godkänner vissa kommentarer. Får sätta mig vid datorn någon dag och göra det :)

Men för att svara på kommentarerna på tårtan. Jag måste vara väldigt kritisk mot mig själv och hitta vad det är jag gör fel, hur ska jag annars kunna bli bättre?
Jag tränar ju fortfarande, det är ju därför jag inte tar betalt för tårtorna mer än för innehållet :)
Varje gång jag gör en tårta så hittar jag något som jag inte är nöjd med som jag sen gör annorlunda på nästa tårta. Så tillsist kanske mina tårtor blir perfekta om jag får fortsätta träna :)

Sen vill jag ha massa mera verktyg också. Det är inte det lättaste ibland när man saknar det ;)

Nu ska jag hoppa upp ur sängen och baka lite muffins. För snart får vi besök :)


Btw. Kvällen igår var toppen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0