Slut...

Det här har bog varit den stressigaste dagen på länge..
Lämnat och hämtat sonen på dagis. Bakat och fyllt de tre bottnarna till tisse, städat, tvättat, gjort tårta till Robin, bakat kärleksmums, tjafsat med ungar, lagat mat, nattat ungar som inte vill sova, haft fina frugan på besök (tack gode Gud för hennes magiska krafter som får mina barn att sova), försökt hjälpa Elin med plugg..

Nu skulle jag egentligen behöva sätta mig och göra klart tisses huvud. Men jag är helt slut så jag tänker ta en dusch och sen sova. Så får jag stressa lite extra imorgon istället ;)
Det blev lite för mycket idag.. Men om man ska hålla sig vaken så gäller det att hålla fart.

Tog tyvärr ingen bild på oreo tårtan som jag gjorde till Robin. Men fyllningen blev helt otrolig! Blir många fler sånna. Ibland lyckas jag med min fantasi ;)

Hoppas lillasyster kommer tillbaka snart så vi kan lägga oss och mysa till en film innan vi somnar.

Jag är lycklig som har min syster. Alla borde ha en sån. Som man står närmast i världen <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0