Lycka!

Jag har slitit och kämpat. Jag har upplevt svåra motgångar, varit djupt nere i dalarna många gånger.
Men jag har alltid rest mig igen, starkare för varje gång.
Fast det många gånger har känts hopplöst och jag bara har velat kasta allt åt helvete så har jag fortsatt kämpa. Mest för att bevisa för mig själv att jag är så jävla mycket bättre!

Jag tog mig genom sjukdom, beroenden och misshandel.
Idag står jag här, starkare än någonsin.
Idag har jag koll på mitt liv. Jag vet vad jag vill. Jag vet att jag kommer att nå dit, men också att det blir ännu en kamp.
Men en kamp som jag kommer klara!
En kamp som bara kommer göra mig ännu starkare!

Så mycket som hänt, så många vänner som gick förlorade. De vänner jag har kvar, de som hör av sig, det är de som betyder, de är riktiga.
De är guld värda och det hoppas jag att de vet. För det är dem jag gör allt för.

Min familj, min man, mina barn. Så mycket kärlek, styrka och kraft. Så otroligt mycket lycka!

Idag är mitt liv perfekt. Motgångarna omfamnar jag på sätt jag inte trodde var möjligt. Motgångarna skapar lite spänning i systemet.

Jag vet att så länge jag är jag och så länge jag har Er så kommer jag att klara allt jag vill.

Mina vänner, min familj, ni är speciella och jag är sjukt stolt över att ni är en del av mitt liv och jag får vara en del av ert.
Ingen nämnd - ingen glömd.
Ni vet redan <3


Du kommer aldrig att behöva resa dig ensam!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0