Lördagen.

Folket gillade tårtan. Trots att det sjönk ihop massa XD får skylla mig själv att jag satte fast huvudet bättre för sent (imorse). Men nu vet jag det till nästa gång ;)
Sjukt god var den också!

Och lilla medina var så söt!
De hade en rolig tradition också :)
När de fyller ett i Bosnien så klipper de bort första lockarna från barnet när de skär tårtan!
Varför har inte vi så?

Tack Stefan och Mirela för förtroendet att jag fick göra er dotters tårta :)

Nu sitter jag hemma hos Ellen och dricker öl. Party party :)



Kommentarer
Madeleine

Den blev ju jättefin!!! bra jobbat

2013-08-25 @ 07:40:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0