Jodå!

För att kommentera fiwas inlägg för någon dag sen, (kolla in hennes blogg Fiwa.blogg.se)
Jag är inte smal, men jag är bra för min kroppstyp, med en gnutta träning skulle det bli perfekt. Så som JAG vill ha det. Och det är huvudsaken.
Jag är nöjd och jag skäms inte över det.
Självklart har jag, precis som alla andra, bra och dåliga kroppsdagar. Beroende på hur sömn och stress har varit.

Nej jag är inte tjock, jag är kvinna, jag har former!
Jag har en liten put på min mage, den är söt, den gör att jag ser "formig" ut även från sidan.

Det tog mig ett tag att komma fram till detta. Men jag har lärt mig att älska mig. Att se det jag tycker om framför det jag skulle vilja förändra. Testa du med! jag lovar att många, oavsett vem du är, kan säga något som de tycker om med din kropp :)

(Bilden är tagen 4/6, hade tyvärr ingen nyare i fånen)



Kommentarer
Madeleine Mering

Ja de är ju svårt att tro att du fått två barn i alla fall, själv känns de som att jag fått 10 st jag mår så dåligt över de.

2013-08-13 @ 13:06:18
Fiwa

Vi kommer alltid va snygga Malin!! Det roliga är att jag har hittat en vinkel där jag ser jätte vältränad ut. Haha. Å sen provar jag att göra magövningar å orkar ingenting. Haha!

Svar: Woho!!! Nu kan man ju svara!!! :D
Maliin

2013-08-14 @ 01:40:39
URL: http://fiwa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0