Ikea

Idag skulle vi ju ha en hemma dag och bara mysa. Men så ringde ju frugan och ville att vi skulle hänga med till Ikea. Och ett sånt erbjudande kan man ju bara inte tacka nej till.
Så vi åkte till Ikea och helt plötsligt var jag 3500 kr fattigare.. Hur gick det till? ;)
Köpte nytt porslin (lila såklart) nya bestick, grind till knutts rum, ny madrass till knutt, nya sängkläder till ungarna och massa annat smått och gott. I love <3

Men så om någon känner någon som behöver tallrikar eller bestick så tänker jag skänka bort dem, annars slänger jag dem! (Hör av er om ni vill ha)

Nu ska jag lägga mig och sussa.
Tog tyvärr inga bilder idag eftersom jag inte hade några batterier..


Två dagar kvar! Sen är det LÖRDAG!!
Tagga tagga <3



Kommentarer
Fiwa

Haha fin bild! Alla ser gravida ut med! Skit bra :D

2013-08-01 @ 23:34:08
URL: http://fiwa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0