Hemmet.

När man har småbarn så får man liksom lite lätt ge upp den där drömmen om det perfekta hemmet en stund. Det funkar liksom inte riktigt när de springer och sliter i allt.
Och hur mycket man än röjer så får man räkna med att det ALLTID ligger en leksak eller hundra på golvet någonstans.
Jag gör iaf ytterligare ett försök till att skapa ett hem som är typ som jag vill ha det, fast ändå barnvänligt.
Sen får jag väl göra det helt som jag vill när de vuxit upp lite.

Idag ska jag beställa nya gardiner och kanske lite annat smått och gott..
Men snälla någon, ta mig till Ullared!
(Blev ju sådär dåligt avis när jag läste fiwas blogg...)



Kommentarer
Fiwa

Jag hade viljat åka till Ullared i flera månader. Men blev alltid nått strul. Så fixa körkort och åk dit själv. Då behöver man inte tänka på någon annan :) jätte skönt!

2013-08-07 @ 15:07:04
URL: http://fiwa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0