Fredag!

Att ta bort ena sidan på knutts säng och sätta grind istället är nog det bästa vi gjort! Vilken sovmorgon! Jag hörde att knutt vaknade vid nio men han var så nöjd och glad med att leka inne på rummet så jag kunde ligga och halvsova länge innan jag gick upp :)
Det har gått jätte bra för honom att sova i sängen också. Lite jobbigt att få honom att sova igår kväll, men det hade vi ju räknat med.

Idag ska jag till min fru och göra klart kennys tårta. Han fyller ju år idag!
Hipp hipp hurra!!!
Sen kommer Fiwa hit i em! :D
Då måste vi gå ner på stan så att knutt kan få åka en karusell och kolla på alla saker.


Sen är det snart LÖRDAG <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0