Da pörfekkt görlfrend!

Jag menar. Hur många andra är det som ställer sig och lagar mat 22.30 för att han ska få med sig matlåda? Och sen går upp igen 4.20 och gör frukost för att han ska få sova en stund extra och få riktigt kaffe på morgonen? (I vanliga fall dricker han snabbkaffe när han jobbar fm) inte många, skulle väl kanske vara min fru då.
Men så går det när man har världens bästa hane som låter en sova ut två dagar i rad. Första dagen 14 timmar sömn, andra dagen 12. Då blir jag lite trevlig typ, iaf så att man kan stå ut med mig ;)

Igår städade vi och sen åkte vi ut till Robins far och hälsade på lite.
Vi åt super god mat, till och med knutt som ibland äter väldigt dåligt åt två stora portioner! Jag plockade lite bär som jag ska göra saft på senare idag.
Varje gång jag går omkring i hans underbara trädgård så kliar det i mina fingrar, jag vill så gärna ha en egen att pyssla med! Så mysigt! Längtar tills jag får det!
Och hans tomatplantor.. Ett under att de står upp! Asso det var så mycket tomater så de borde ha legat ner av all tyngd! Sjukt mycket! :D jag vill också!!

Idag ska min lilla tisse flytta! Har en stor klump i magen.. Vill inte :(
Men det känns ändå bra! Hon ska till Eva och få massa nya kompisar! Och där vet jag att hon kommer att få det bra. Bara att hålla tummarna för att hon går ihop med de andra två tissarna.
Och så känns det skönt att hon inte behöver vara stressad av småbarnen längre. Även om hon nu har vant sig ganska bra och faktiskt är framme och gosar med dem ibland så blir hon ju rädd när knutt kommer springandes och går gärna undan när han är vaken..
Men jag kan ju hälsa på henne ofta, det är en stor tröst!

Nu ska jag dricka mitt kaffe och sen kanske koka lite saft innan knutt vaknar!

Godmorgon världen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0