Torsdag.

Har precis slagit mig ner i soffan efter att ha varit ute och uträttat lite ärenden.
Först åkte vi till dagis och lämnade lite papper. Nya dagistider och papper om utvecklingssamtal.
Sen åkte vi till djuraffären och handlade lite mat till Börje. Knutt älskar att vara i djuraffären. Han springer och tittar på allt, fiskarna är favoriterna :) men alla bilder på djur är också fina :)
Sen gick vi in på stadium och tittade lite. Hittade ett par fina solglasögon som knutt ville ha så det fick han! Cool kille måste ju ha coola brillor!
Sen åkte vi hem och på vägen från bilen så stannade vi i lekparken en stund och åkte kana :)
Nu sitter vi här i soffan, lite lätt utslagna och ska väl snart äta lite mellis. Vi köpte ju en god kexchoklad som vi skulle ha till fikat :)

Super mysig dag!
Jag älskar min familj <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0