Tisdag.

Idag har vi varit hos bm. Det gick bra. Lite dåliga värden men annars såg allt bra ut. Måste bättra mig med järntabletterna nu sista tiden.
Hon sa också åt mig att om jag får värkar nu så ska jag inte ta mer bricanyl. Så får jag värkar nu så får hon komma. Men jag hoppas att hon håller sig inne de sista dagarna nu. Vill verkligen inte behöva åka iväg.
Lite nervöst är det.

Efter bm så åkte vi till Maria och hämtade lite kläder till knutt och så körde vi ner Maria till stan. Sen åkte vi till maxi och handlade och åt mat. Blev så himla sugen på korv och potatismos! Gott var det :)
Nu ligger vi utslagna på soffan här hemma. Knutt kommer nog somna snart, säkert jag med. Blev ju inte mycket sömn för mig i natt så jag är ganska trött. Ska nog lägga mig en stund..

Sen kommer Malin och Alex och ungarna och leker en stund. Ska fixa klart Malins ögonbryn också eftersom vi inte hann göra klart igår. Killarna ska hämta upp alla bebiskläder också så jag kan packa bb väskan. Och så ska jag kolla lite på knutts nya kläder ;)


/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0