Längtan.

Att jag längtar efter att få ha det lilla knytet i magen i famnen istället är ju självklart, så det tänker jag inte ens skriva om för det hoppas jag att alla fattar.
Men jag sitter här som en degklump i soffan och tänker på den kommande tiden. Gud vad jag längtar efter att få röra på mig! Börja äta annorlunda, träna och komma i form igen. Och den här gången på riktigt!
Förra gången gick jag ju ner alla mina kilon, det var ju inte så svårt, även om det var 30kg (!!!), men jag brydde mig ju inte så mycket om att trimma kroppen som jag ville. Det kändes så onödigt när man visste att man ändå skulle bli fet igen ;)
Men nu har jag gjort mitt för mänskligheten känner jag! Jag är klar. Jag har fått (snart iaf) två små underbara som jag bara längtar efter att få hjälpa genom livet <3 nu ska jag börja tänka på mig själv och forma mig så som jag vill.
Bråttom tänker jag inte ha heller, tänker mig att det får ta två år. Skulle jag göra det fortare så skulle jag bara bygga så mycket muskler som jag inte vill ha. Jag har ju tyvärr väldigt lätt att få gigantiska muskler :( det krävs inte alls mycket för att magrutorna ska komma, ben och armar blir gigantiska och axlarna blir så där fult fyrkantiga.. Jag tycker verkligen inte att det är snyggt.

Så, nu har jag fått ur mig det också :) kan ju även tillägga att under sommaren nu så ska jag inte träna alls! Bara njuta av mina små <3 äta glass, bada och busa i gräset!

/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0