Lång dag.

Hela dagen har gått åt till att ta hand om min sjuka familj. Robin ligger helt död i sängen, en stund låg han i soffan också. Och knutt, som också är sjuk är ju som alla andra småttingar. Även fast han är sjuk så har han massa energi och det gör ju inte saken bättre att han är sååå uttråkad.. Får springa och jaga honom hela tiden.
Känner att värkarna är på gång. Hoppas verkligen inte att det sätter fart. Tänk om jag skulle behöva föda och Robin inte får vara med. Det vore ju det värsta.. Jag skulle inte stå ut. Vill ju att han ska vara med.

Jag känner mig inte sjuk än så länge. Så vi misstänker att det är ostbågarna som de åt igår, eftersom ingen annan har blivit sjuk. Hoppas det är så och att de mår bättre imorgon så jag kanske kan få städa lite. För som det ser ut just nu så måste vi nog ställa in allt kalas i helgen..

Nu ska jag byta sängkläder åt knutt och sen försöka natta honom. Hoppas han somnar tidigt.

/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0