Hick hick :)

Min dotter har hicka där inne ;) så sött när de har det i magen! Plopp plopp känns det som :)

Åh, jag är helt pirrig i magen. Det går så sjukligt bra nu!!
Robin fick ok från sin chef igår att han kan jobba både hos dem och på SSAB i sommar. Vilket betyder sjukt mycket pengar för oss! Men det bästa är ju att jag och ungarna får träffa honom varje dag! Jag älskar att han inte behöver åka till Sthlm mer!

Idag ska jag äntligen ta upp alla bebiskläder tror jag. Har äntligen fått ordning på allt annat här hemma så nu känner jag att jag kan göra det utan att det blir kaos. Fast jag vet fortfarande inte vart jag ska ha dem.. Kanske skulle tänka ut det först.. Fördelen är ju att allt är så smått så det tar ju inte så mycket plats..
Hmm.. Tänk tänk..

Bild på den fina plantan som jag fick av storasyster i födelsedagspresent :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0