Hej och hå.

Den här dagen gick sjukt fort!
Efter att jag skrivit imorse så la jag mig ju och sov en stund. Vaknade igen vid ett! Länge sen jag lyckades sova på dagen och speciellt så länge.. Skönt var det!

Sen kom min fru, Kenny och Michelle hit. Vi satt länge och funderade på vad vi skulle göra, men kom aldrig på något så Vanessa tog fram baslådan och började tömma den på saker som knutt hade stoppat i. Gud vad mycket saker det kom ut! Vi fick inte ut allt, men nästan iaf. Massa lego och klossar och papper osv.. Han har verkligen stoppat i lite allt möjligt där!
Sen åkte killarna och handlade pizza och sen låg alla i soffan med matkoma :)

Och sen hade hela dagen gått och jag ligger nu i sängen igen och ska sova. Hanen sitter vid tvn, det var något program som han ville se, men jag orkar inte vara vaken så länge känner jag.
Det tar på krafterna att vara höggravid och det är nog bäst att lyssna på kroppen och sova så mycket som möjligt nu så man orkar med det som kommer.

Imorgon ska knutt till dagis. Skönt för honom att bli lite aktiverad. Det blir aldrig samma sak hemma, hur mycket roligt vi än gör med honom. Det märks hur mycket nytta han har av dagis, och han tycker ju verkligen om att vara där!
När han är på dagis ska vi försöka få allt gjort här hemma som behöver göras. Det är lite roligt, det spelar liksom ingen roll hur mycket man gör, det dyker alltid upp något mer så att man blir aldrig riktigt klar mer än för dagen :)

Nu ska jag vila min tjocka trötta kropp :)
Natti natti :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0