Härlig torsdag!

Vaknade imorse och hade så ont i höger ben så jag trodde att jag skulle avlida. Det började i höften och strålade liksom ner i foten. Nästan som att det låg nerver i kläm någonstans. Men självklart så trotsade vi det och körde igång dagen iaf!

Idag skulle vi ha städat, men det skjuter vi upp till imorgon istället. Lite lättare att ta det när knutt är på dagis. Och så kändes det ju mycket roligare att leka med honom istället för att städa också ;)
Sen kom Milva hit och drack kaffe för andra dagen i rad :) trevligt! Knutt tyckte att det var jätte kul att busa ;)

Sen åkte vi till tystberga och hälsade på Robins syssling, lika trevligt som vanligt :) knutt hade så roligt med de andra ungarna! De tröck i sig kakor och dansade disco :) så söta!
Knutt var helt slut när vi åkte hem, var lite problem att hålla honom vaken i bilen. Men nu ligger han iaf i sin säng och sussar och jag är riktigt trött jag med så jag ska nog också gå och lägga mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0