För trött..

Lite uppdatering då. Till att börja med, det alla undrar, jag fick mitt te innan vi åkte ;)

Vi åkte ju iaf in så fort mamma kom. När vi kom in så kopplade de kurvan direkt. Men den registrerade inte mina värkar och levde typ sitt eget lilla liv. Vet inte hur många gånger vi gjorde om det..
Många!

Sen var det precis som att min kropp fattade hur trött och slut jag var för värkarna avtog och jag fick sova några timmar! Riktigt skönt!

Nu är värkarna på väg tillbaka men vi får iaf åka hem! Riktigt skönt! Kan nog slappna av lite bättre hemma! Kanske sova en stund till. Sen ska vi tillbaka om några timmar igen.

Nu vet ni vad som händer iaf :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0