Bugg.

 
 
Eftersom att blogg appen inte funkar av någon tråkig anledning så testar jag nu att skriva från webben.. Så om det ser konstigt ut så vet ni varför.
börjar inte appen funka snart så kommer jag nog flytta till en annan blogg. För det här var jobbigt.
 
hur som helst. Igår kunde jag ju inte blogga, tråkigt eftersom det hände massor. Känner inte att jag orkar skriva allt det härifrån så får väl kanske logga in från datorn sen och skriva det..
 
för några dagar sen färgade jag håret, behövdes verkligen då utväxten var hemsk! använde lite av mina födelsedagspengar och köpte en dyr färg som jag trodde skulle vara bra, har ju fortfarande inte hittat den där perfekta röda färgen som jag är ute efter. Hur som helst. Knutt somnade tidigt och jag hade lite Malin tid, filade på naglarna, färgade håret och drack te. Men när jag sköljde ur håret så ville jag nästan gråta! Mitt super röda hår hade ju blivit nästan brunt :( inte ok! 
Hoppas att det blir bättre med bomben sen.
sen skulle ju färgen vara jätte bra för håret, massa oljor osv. Men mitt hår blev jätte torrt! :(
köp inte färgen! Använd inte färgen! Den är inte bra!!
 
så. Nu har jag gnällt av mig det mesta iaf! 
Nu ska jag ha pusskalas med mina hanar ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0