Booooodil?!?!

Okej. Jag vet att jag inte borde gnälla, det är ju inte direkt så att jag gått över tiden eller så. Men det är ju inte heller någon direkt hemlighet att jag hatar att vara gravid. Det är verkligen inte mig grej, mår ju bara dåligt. Och nu är jag så trött på det här!
Det är så typiskt att bara för att hon får komma nu så slutar värkarna, nu ska hon tydligen stanna uti hundrade år...
Vi vill ju ha ut lillasyster nu!! Kom nu lilla Bodil :) <3

Det vore lite tufft om hon skulle komma imorgon, en torsdag. För både jag och Robin är födda på torsdagar och knutt kom ju också på en torsdag :) torsdags familjen liksom :) men just nu känns det som att det är långt borta!

Försöker hålla mig sysselsatt och inte tänka på det så mycket.
Idag har jag sovit halva dagen. Sen tog vi en promenad till dagis och hämtade knutt och så gick vi till Coop och fikade och handlade.
Sen när vi kom hem så var jag helt slut så jag la mig och vilade en stund och sen satte jag lurarna i öronen med hög musik och dansade ihop middagen :)
Måste ju säga att jag gör en grym magdans nu för tiden ;)

Nu sitter jag och väntar på att Robin och Jompa ska komma tillbaka från affären med massa frukt så att vi kan kolla på film :) ska nog svänga på fläsket lite under tiden, bara för att jag ser så snygg ut då ;)


Kom nu Bodil!! Vi längtar efter dig!! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0