Blogga lite?

Sorry för dålig uppdatering men i vanlig ordning så har ju inte bloggappen funkat. Så sjukt störande! Ska kolla runt lite så blir det nog att flytta bloggen snart.

Jaha. Lite uppdatering om vad som hänt då.
I lördags åkte vi in till förlossningen eftersom att jag började få lite värkar och vi blev livrädda att det skulle dra igång eftersom vi verkligen inte ville till etuna. När vi kom in då så fick vi veta att min bm sagt fel datum till mig, jag fick ju föda här redan från söndagen, så hade hon kommit så hade det inte gjort något :) sen fick vi veta att allt är redo iaf, så hon kan komma vilken dag som helst nu!
Sen i söndags så sov jag typ halva dagen. Sen tog vi en promenad till Coop och handlade fika. Helt underbart att få röra på sig igen! Och på vägen hem så stannade vi i lekparken och fikade och busade :)
Måndag så gick jag och Vanessa och hämtade knutt på dagis när han slutade och så tog vi en långpromenad och handlade lite. Sen spenderades kvällen hemma hos Kenny och Vanessa med lasagne, mums!
Och igår hände det inte så mycket. Milva kom hit och drack lite kaffe, annars låg jag mest i sängen och försökte vila. Blir nog typ samma idag kan jag tänka mig..

Nu ska jag snart väcka mina hanar så att de kommer iväg till dagis i tid ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0