Bada bada :)

Malin och Alex kom förbi en stund nu på kvällen så att jag kunde plocka Malins ögonbryn och för att det är trevligt att träffas såklart ;)
Vi satte småkillarna i ett bad tillsammans, det tyckte de var jätte roligt :) och det gick ju hur bra som helst!
Vi var helt säkra på att de skulle dränka varandra, men de försökte inte ens! De lekte så snällt så :)
Okej, för att vara helt ärliga här.. Vi trodde inte alls att de skulle försöka dränka varandra. Mer att knutt skulle dränka gööran.. Han har ju en tendens att klättra på honom hela tiden ;)


Idag har jag funderat mycket på vad tusan vi har gjort för att få en så fin son. Absolut att han kan vara lite sur och grinig, slåss lite osv.. Men vilket normalt barn i den åldern är inte så?
Jag är så stolt över min son! Han är oftast glad och älskar att mysa, pussas och kramas. Han älskar att vara med och hjälpa oss med allt vi gör.
Han plockar till exempel ur diskmaskinen nästan helt själv. Man får ju hjälpa honom med det han inte når, men då pekar han vart det ska vara så får man ställa dit det.
På kvällen vill han ha sin "lelle" och mysa en stund i soffan. Sen när han tycker att han är klar så pussas och kramas han och så går han och lägger sig.
Han kommer bli en super bra storebror när lillan väl kommer. Han är så söt och pluttig med Göörans lillebror! Det första han gjorde idag när de kom var att pussa och krama på honom. Och när lillskit blev lite ledsen ville han vara med och trösta.

Säkert jätte tråkig läsning, jag "skryter" om min son. Men jag bara måste. Jag älskar honom så mycket och jag är så stolt över honom!
Och för att minska skrytandet lite så kan jag ju säga att min son är sämst på att dela med sig! Han vill oftast ha allt för sig själv! Men han lär sig nog det också en vacker dag ;)

Nu kom min söta hane med varma mackor till mig <3 mums!

Notera gärna hur otroligt fet jag ser ut :D haha!



Kommentarer
Carro

Skulle ju va hur kul som helst om sysslingarna fick leka lite nångång :)

2013-04-15 @ 21:51:59
URL: http://carrostankar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0