Arg.

Det är så tråkigt att man hela tiden ska behöva bli ifrågasatt av dagispersonalen.
Nästa vecka ska de strejka så därför ringde Robin till dem och sa vilka tider han jobbar nästa vecka.
Dagis personalen frågar då helt seriöst, " men vadå, är det bestämt att du ska göra allt eller? Kan inte mamman göra något?"
Asso jag blir så arg! De vet mycket väl att jag är sjukskriven och att jag inte får tex lyfta sonen osv.

Åter igen. Det är ju inte all personal som är sånna. De flesta är jätte gulliga.
Men jag tänker ta upp det här imorgon när vi ska ha utvecklingssamtal för knutt. För jag är så trött på deras ständiga dömande och sätt att se ner på en...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0