.

För några dagar sen så pratade jag med en vän. Samtalet fick mig att fundera på hur jag skulle göra i hennes situation. Hon är olycklig i sin rellation. Lycklig med honom, men olycklig med hur förhållandet ser ut. Han åh andra sidan trivs väldigt bra med hur den ser ut.. Vilket jag kan förstå, den skrivker verkligen honom. Hela livet de lever. Men hon då? Hon står nu i ett val att lämna honom och leva så som hon vill, eller stanna med den hon älskar och vara olycklig i situationen. Vet ju att när man är inne i själva händelsen och den handlar om en själv så tänker man ju att "jag blir ju olycklig på någon sätt i vilket fall..." Det blir ju lätt att man ser det så tyvärr..
Helt ärligt så vet jag inte hur jag skulle göra. Precis som henne så kan jag ju inte tänka mig ett liv utan min hane. Men samtidigt så skulle jag aldrig vilja leva så som de lever, det är inte jag. Jag håller tummarna för att hon lyckas hålla ut ett tag till och kanske lyckas övertala honom. Hoppas det för vår skull också, det skulle ju bli så bra!


Idag är det en sketen måndag och jag har inte gjort ett skit. Skulle egentligen ha jobbat i natt men blir hemma den här natten också. Kör på onsdag istället! Då är jag nog helt frisk hoppas jag! Känner mig lite stressad, den här sjukdomen har verkligen ställt till det. Har så mycket som jag vill hinna med och göra, men har verkligen inte haft någon ork! Ska försöka göra något idag iaf. En maskin tvätt eller fyra... skulle behövas! Men först får det nog bli lite kaffe. Och så måste jag bli av med den här jävla hickan! Sitter och hickar och hela datorn hoppar! Haha! Inte det lättaste att skriva då kan jag tala om ;)


Hick hick!


PUSS på min son som somnar med pannkaka i handen! *spara till sen..*
PRUTT på denna hicka!


Elin , Johanna , Ellie

Sköna brudar i babypoolen! Sjukt bra sommar var det!
Saknar lite ♥


/M


Kommentarer
ooaa

oj, snygga vi var! Det där var tider de! Saknar det också! <3

2012-07-17 @ 11:46:21
URL: http://johannaengwall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0