.

Nu börjar jag bli riktigt trött på att vi är sjuka. Vill inte längre! Fast tänkte försöka jobba imorgon iaf. Nu smittar jag ju inte så.. Fast jag vet att det kan bli riktigt jobbigt om det blir en sån natt när man knappt hinner sitta ner. Får väl se hur det går. Känns ju iaf inte som att det gör någon nytta för hälsan att gå hemma. Så det kanske blir bättre när man kommer till jobbet.

Igår lämnade vi iaf Bimbo hos Robins bror. De är i stugan i vingåker, så där har hon det bra :) Skönt för oss att slippa springa ut med henne hela tiden. Det är inte så lyckat att springa i trappor med lunginflammation kan jag ju tala om. Hostar upp tårna snart känns det som! haha!


Nu är maten tydligen klar så nu hinner jag inte skriva mer.


PUSS på att jag längtar efter vår hemlis ♥
PRUTT på att vi tydligen ska vara sjuka resten av livet!


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0