.

Har haft några jobbiga dagar nu med på tok för lite sömn. Känns som att jag skulle kunna sova i evigheter!
Men det blir ju så när man jobbar natt och håller på att ställa om dygnet hela tiden. Och speciellt när man inte mår helt 100 heller.
Jag har jätte ont i bröstet och det susar när jag andas. Känns lite surt. Robin var ju på vårdcentralen idag och fick veta att han hade lunginflammation, ska dit imorgon och kolla jag med!
På sätt och vis så hoppas jag att jag har det, så jag kan få medicin och bli av med det. Så trött på det nu!

Igår var jag ute och gjorde staden med Elin och Ellen! Roligt var det :) Ragg fick jag också! haha! En tjej som satt på rockbaren som tydligen ville att jag skulle vara med henne. Men det gick sig inte serru ;)

Men den absolut bästa igår var ju Elin! Hon hade kollat på dr Phil, så då tyckte hon att hon var typ Oprah! (stavas?)
Och så skulle hon svara i Ellens tele, "Hej det är Ellens telefon, det är Elin, det är jag..." "Är det du? Har du krockat? Mår du bra?!" hahaha, asso jag dog på henne!
Eller när hon skulle jämföra mig och Fiwa, " asso ni är jävligt lika förutom att Fiwa älskar mig!" XD hahahaha!
Min syster är underbar <3


Jag och Robin har planerat nu! Det kommer bli så himla bra! Och jag längtar <3

PUSS på min hane <3
PRUTT på att vara sjuk...


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0