.

Idag har det inte hänt så mycket roligt, men mycket bra saker har jag fått gjort!

Igår fick ju jag, elin och Emma upp hyllorna i vardagsrummet. Så idag har jag ställt upp allt på dem som Teodor inte ska komma åt. Typ ps3 dosor osv.. Blev bra :)
Och så hjälpte mamma mig att rensa städskåpet! fy fan så mycket skit vi hade där inne, helt sjukt! Men det var hur bra som helst, för nu får jag plats med dammsugaren där inne och så hittar jag allt som jag behöver ;)
Sen har jag städat överallt förutom teodors rum också. det ska jag och Robin hjälpas åt med imorgon innan jag åker och jobbar! Kommer bli så sjukt skönt sen när allt är klart! Känner att det börjar bli det snart. Lite möbler kvar som ska målas osv. Men det tar ju inte så lång tid.


Jag är ensam hemma i natt :( Tråkigt! Eller ah, jag har ju djuren och Teodor här, men Robin är i motala hos Linus och fixar med bilarna. Han kommer hem imorgon igen. Längtar!
Jag tycker verkligen inte om att vara själv hemma. Det är samma sak när han jobbar natt.
Jag är ju så mörkrädd! Tycker att jag ser och hör saker överallt. Men jag överlever ;)


Nu ska jag ta och fixa det sista här så jag kan gå och lägga mig ;)


PUSS på en väldigt effektiv dag!
PRUTT på att vara ensam!

/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MalinKarlsson

Trött och grinig tvåbarnsmorsa, från en liten stad någonstans på jorden. Lever livet lite som det kommer och har sällan båda fötterna på jorden då jag gillar att hoppa, speciellt i vattenpölar! Här skriver jag om lite allt möjligt men mycket bör tas med en nypa salt då ironin ofta är på topp! Välkommen till min värld i ord och bilder :)

RSS 2.0